سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 12579

  بازدید امروز : 1

  بازدید دیروز : 1

با نماینده مجلس محمد رضا سجادیان

 
دانا نادان را می شناسد؛ چون قبلاً نادان بوده است؛ ولی نادان دانا را نمی شناسد؛ چون قبلاً دانا نبوده است . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: فرهاد قاسم پور ::: شنبه 84/11/22::: ساعت 10:34 صبح
محمد رضا سجادیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در مشهد افزود: گرانی مصالح ساختمانی،هزینه های جاری بالای ساخت وساز، افزایش قیمت زمین و ناتوانی اقشار کم درآمد برای خرید مسکن، از جمله علل اساسی رکود بازار مسکن در شرایط فعلی است.
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طرح قرار گرفتن سیمان در سبد حمایتی دولت و ناکارآمد خواندن آن گفت: این طرح موجب بروز رانت خواری در گروه های مافیایی می شود. سجادیان گفت: با محدود شدن محدوده خدماتی شهری در شهرهای بزرگ برای پاسخگویی به جمعیت در حال رشد، چاره ای جز عمودی سازی و گسترش ساخت و سازهای انبوه نیست.
وی با بیان اینکه انبوه سازی باید با تبلیغات و فعالیت های فرهنگی نهادینه شود، افزود: رشد افقی کلان شهرها، مشکلات عدیده ای چون گرانی کاذب زمین ها، افزایش بی رویه قیمت مسکن، سلب قدرت خرید از اقشار متوسط جامعه و گسترش پدیده حاشیه نشینی را به دنبال دارد. وی بیان کرد: تداوم این امر موجب گسست فرهنگی و ایجاد چالش های عمیق اجتماعی میان گروه های زیستی ساکن در شهرها و حاشیه آنها می شود. سجادیان خواستار نظارت بیشتر شهرداری ها بر ساخت وسازهای بی رویه و غیر قانونی حاشیه شهرها شد و افزود: وقتی حوزه استحفاظی هر شهر مشخص است، شهرداری ها باید با نظارت دقیق از توسعه افقی شهرها جلوگیری کنند.

 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

درباره خودم


با نماینده مجلس                                 محمد رضا سجادیان

فرهاد قاسم پور
یک معلم ساده
 

حضور و غیاب

 

بایگانی

 

اشتراک