درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
با سلام و احترام

پايگاه اطلاع رساني انتخابات مجلس نهم شروع بكار كرد

www.Emajles.com

مشاهده اسامي و مشخصات كليه نامزدهاي انتخابات سراسر استان خراسان رضوي

با هماهنگي دفتر سياسي و انتخابات استان

با سپاس ،لطفا لينك كنيد
+ خوافي 

روزي محمدرضا بر قبر كورش ايستاد و بگفت: (كورش آسوده بخاب كه ما بيداريم )يا يك همچين چيزي .

كورش شاه بود و محمد رضا شاه هم شاه . اما اين كجا و آن كجا ؟ اين جمله مسخره تاريخي ماندگار شد . محمد رضا خان من و شما هم از جنس چنين مديران با كفايتي است كبايد انتخاب ناگزير چنين مديري را تبريك گفت به مردم حوزه انتخابيه خواف و رشتخوار . و چه خان ما پررو و جسور است اگر باز هم مدعي كسب مقام فعلي اش در دوره بعد باشد .

استادعزيز اگرتندبادحوادث روزگاربرپيکر آشناييمان جدايي افکند فراموشم مکن تا فراموشت نکنم
+ خواف 

با سلام خدمت آقاي قاسمي

از اينكه تعصبات را كنار گذاشته ايد و فقط منطق را مد نظر قرار داده ايد خوشحالم و شما را تحسين مي كنم

سلام

همانطور که اطلاع داريد براي افزايش بيننده سايت يا وبلاگمان،موتورهاي جستجو خيلي مهم هستند. و يکي از روشهاي فوق العاده مهم و از همه جالبتر رايگان افزايش امتياز در موتورهاي جستجو ، تبادل لينک بين سايتها و وبلاگهاست.

سايت محور مشتاق تبادل لينک با شماست.

به همين منظور شما مي توانيد با ثبت لينکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رايگان از اين مزيت استفاده کنيد. همچنين خواهشمنديم متقابلا لينک http://www.mehvar.com

را درسايت يا وبلاگ خود با يکي از عنوانهاي :

سايت نيازمنديها

نيازمنديها

آگهي رايگان

فروشگاه اينترنتي

حراجي اينترنتي

لينکستان

قرار دهيد. بدون اينکه اجباري در ثبت لينک ما داشته باشيد در اولين فرصت و در سريعترن زمان لينکهاي ثبت شده را تاييد وارادتمان را کامل مي کنيم.

نکته ضروري

با توجه به اينکه بعضي از دوستان هنگام تکميل فرم ثبت لينک به قسمت کلمات کليدي توجه خاصي ندارند و يا نام خود و يا کلماتي غير مرتبط با سايتشان را قرار مي دهند، حال آنکه اين قسمت، چون توسط موتورهاي جستجو ايندکس مي شود از اهميت فوق العاده بالايي برخوردار هست. خواهشمنديم براي دريافت نتيجه مطلوبتر از ثبت لينکتان در سايت محور کلمات کليدي سايتتان را که مي خواهيد افراد با جستجوي انها به سايت شما هدايت شوند حتما در اين قسمت درج نماييد.

+ دلسوز نظام 

خلفات گسترده ذر حوزه انتخابيه خواف و رشتخوار
انتخاب اعضاي هيئت هاي اجرايي و نظارت در بسياري از حوزه ها از اعضاي ستاد تبليغاتي حجت الاسلام حبيبي بطوريکه مستقيما به نفع ايشان تبليغ مي کردند.
تخلخات در صندوفها :
صندوق شماره 1 قاسم آباد : عدم ثبت مشخصات بعضي افراد در رايانه - تبليغ مستقيم اعضاي هيئت نظارت و اجرايي به نفع يک کانديدا (حبيبي) بطوريکه از ساعت 12 بعضي از نمايندگان کانديداها به نشانه اعتراض صندوق را ترک کردند.
صندوق شماره 1 و 2 و 3 و 4 بخش سلامي : تخلفات گسترده به نفع آقاي دکتر حسن نژاد از قبيل :
چند بار راي دادن توسط يک نفر – راي دادن با شناسنامه افراد ديگر – در اختيار گذاشتن تعرفه هاي سفيد به چند نفر مشخص
صندوق هاي 1 و 2 و 3 و 6 و 7 بخش جلگه زوزن تخلف به نفع آقاي حبيبي به شرح زير :
عدم ثبت اطلاعات در کامپيوتر و راي دادن چندين باره توسط يک نفر – استفاده از شناسنامه غير – تبليغ مستقيم مجريان انتخابات به نفع نامبرده - استفاده از شناسنامه افراد زير سن قانوني

صندوق شماره 20 بخش مرکزي رشتخوار تخلف به نفع آقاي حبيبي به شرح زير :
تمامي نمايندگان کانديداها را از محل صندوق اخراج کرده اند و تعداد زيادي تعرفه در اختيار اعضاي سر صندوق قرار داده اند تا به نفع نامبرده راي نوشته شود.
صندوق شماره 13 بخش سلامي تقلب به نفع حبيبي به شرح زير :
عدم ثبت مشخصات بعضي افراد در رايانه - راي دادن توسط يک نفر – راي دادن با شناسنامه افراد ديگر – در اختيار گذاشتن تعرفه هاي سفيد به چند نفر مشخص – استفاده از شناسنامه افراد زير 18 سال
علاوه بر موارد بالا مجريان انتخابات که در پايان ديدند با اين تخلفات به جايي نمي رسند و اختلاف فاحشي بين تعداد آراء کانديداي مورد نظرشان و نفر اول وجود دارد هنگام شمارش ، آراء ديگر کانديداها از قبيل ايزدي ، پاکدل ، عرب و ساعدي را به نفع حبيبي قرائت کردند. وليکن غافل از اينکه " مکرو و مکرالله و الله خيرالماکرين"
اگر قرار است شخص خاصي انتخاب شود پس چرا اينهمه خرج پوستر و تبليغات و ديگر موارد؟ آيا اينها اسراف نيست ؟
بهتر نبود همه کانديداها رد صلاحيت مي شدند و فقط آقاي حبيبي مي ماند؟ اينطوري شايد مشارکت صد در صدي را نيز شاهد بوديم چرا که اساتيد تقلب و تخلف مي توانستند به تعداد لازم راي در صندوقها بريزند.
ايشان و طرفدارانشان در اين زمينه تجربه نيز دارند چرا که دوره قبل که ايشان کانديدا شده بود از روستاي عباس آباد فراميشان که شايد آن موقع کمتر از 1000 نفر واجد شرايط داشت بيش از 5000 راي از صندوق بيرون آمد.
مگر نماينده شدن ايشان چقدر مي ارزد که ما آبروي نظام را با آن معامله مي کنيم؟